Bij Blue Recovery streven we ernaar om jou altijd de beste service te bieden. Toch kan het helaas voorkomen dat er iets niet helemaal naar wens verloopt. We horen dit graag van je, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.
Als je een klacht hebt over onze producten of service, raden we je aan om deze eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar info@bluerecovery.nl. Wij zullen ons best doen om je zo snel mogelijk te helpen en tot een passende oplossing te komen.
Kom je er met ons niet uit? Dan kun je jouw geschil ook aanmelden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Dit kan eenvoudig via de volgende link: Geschillen WebwinkelKeur.
Daarnaast is het voor consumenten binnen de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is speciaal opgezet om online geschillen tussen consumenten en handelaren op te lossen zonder tussenkomst van de rechter. Je kunt het ODR-platform hier vinden: ODR-platform.
We hopen natuurlijk dat het niet zover komt en doen er alles aan om klachten snel en naar tevredenheid op te lossen.